Blog o zdrowiu

Stres, przemęczenie, brak zbilansowanej diety, zbyt mało czasu na relaks i brak komunikacji z partnerem to najczęstsze przyczyny zaburzeń erekcji u polskich mężczyzn. Wielu z Panów wstydzi się udać do odpowiedniego lekarza i przyznać do problemu. Powinniście jednak wiedzieć, że zaburzenia potencji dotykają mężczyzn w każdym wieku, nie tylko starszych Panów. Jeśli brak satysfakcji z seksu dotknął właśnie Ciebie, zacznij od wprowadzenia zmian w swojej codziennej diecie.

Co jeść na potencję?

Dostarczaj organizmowi wapno, argininę i cynk

  • Wapno znajdziesz w mleku sojowym (staraj się unikać mleka krowiego), tofu, szpinaku, brokułach i fasoli. W wapno bogate są również suszone jarmuż i figi. Te ostatnie znane są jako afrodyzjak już od czasów starożytnych.
  • Arginina wspiera syntezę tlenku azotu bardzo ważnego w procesie erekcji. Występuje ona naturalnie w Twoim organizmie, ale z wiekiem jej poziom spada i należy ją dostarczyć poprzez odpowiednie produkty takie jak drób, owoce morza, siemię lniane, orzechy i szpinak.
  • Cynk wspomaga wytwarzanie hormonów płciowych biorąc udział w syntezowaniu testosteronu i usprawnia funkcjonowanie prostaty. Znajdziesz go w ostrygach, indyku, owsiance i mące razowej, serach podpuszczkowych.

Jedz owoce poprawiające przepływ krwi

Badania wykazały, że sok z granatów korzystnie wpływa na potencję wspomagając przepływ krwi. Podobnie zadziała arbuz, który dzięki zawartości likopenu poprawi dopływ krwi do członka.

Banany dzięki zawartej w nich fenyloetyloaminie i potasie zwiększą Twoje doznania i płodność oraz wyregulują ciśnienie krwi.

Avocado poprawi Twoje libido oraz podniesie poziom testosteronu a winogrona zwiększą erekcję. Natomiast owoce takie jak brzoskwinie i morele zmienią smak Twoje spermy na słodki.

Wzbogać swoje drugie śniadanie o sałatki owocowe i naturalne soki a na pewno odczujesz różnicę.

Spożywaj Męskie Witaminy

Witamina E pomoże zachować Twoją sprawność seksualną i wesprze dostarczenie tlenu do komórek. Spożywaj zatem tłuste ryby, olej słonecznikowy, laskowe orzechy, migdały i pestki dyni oraz ziarna zbóż.

Witaminy A i D wspomogą wchłanianie mikroelementów takich jak magnez i wapń. Odpowiadają one za prawidłowe skurcze mięśni.

Witaminę A znajdziesz w wątrobie wołowej, cielęcej i drobiowej, w suszonych morelach, jarmużu i żółtkach jaj.

W witaminę D bogate są ryby takie jak śledź i łosoś. Jej wytwarzaniu sprzyjają również kąpiele słoneczne.

Afrodyzjaki na dobry seks

Lista afrodyzjaków jest bardzo długa. Ich działania nie potwierdzono badaniami klinicznymi, ale kilkaset lat ich stosowania w męskiej historii na pewno ma swój powód.

Do najpopularniejszych afrodyzjaków należą korzeń żeń-szenia, korzeń buzdyganka naziemnego, cynamon, imbir, goździki, chrzan, gałka muszkatołowa, szparagi, miód, truskawki i czekolada. Tę ostatnią radzimy stosować w rozsądnych ilościach.

Do afrodyzjaków należą także pomidory nazywane przez Francuzów „jabłkami miłości”  oraz bakłażan znany jako „gruszka miłości”. Owoce morza natomiast wspomagają potencję dzięki dużej zawartości kwasów omega – 3.

Przygotowując swój jadłospis zrezygnuj z nadmiaru czerwonego mięsa, słodzonych napojów i wysokotłuszczowych produktów. Jedną z przyczyn zaburzeń seksualnych jest nadwaga, a ta z kolei wynika najczęściej z niezdrowej diety. Dobrze dobrane produkty, bogate w witaminy nie tylko wspomogą Twoją potencję, ale wpłyną też korzystnie na Twój ogólny stan zdrowia.

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *